KSIĘGOWOŚĆ



Co zyskuje firma która powierza nam swoją księgowość?

Rozumiemy ograniczenia którym podlegają nasi Klienci, dlatego staramy się przejąć jak największą część ich działań związanych z księgowością. Wasz biznes to rozwój Waszej firmy, nasz to zapewnienie Wam księgowości.

 

Przypominamy, pomagamy i wskazujemy drogę tak, by uniknąć jakichkolwiek problemów na styku biznes - administracja, nie czekamy na powstanie problemów, korzystając ze zdobytej wiedzy staramy się im zapobiec.

 

Naszym Klientom dostarczamy rozwiązań dopasowanych do ich specyficznych potrzeb, zawsze ustalamy indywidualnie zasady współpracy. Kontakty, odbiór dokumentów oraz formy zapłaty za usługi dopasowujemy do każdego z naszych Klientów.

Wieloletnie doświadczenia krajów rozwiniętych jak i nasze Polskie, upewniają nas w przekonaniu, że poprzez outsourcing usług księgowych Klienci zyskują znaczące oszczędności.

 

Na koszty księgowości nie składają się wyłącznie koszty wynagrodzeń personelu, ale również koszty oprogramowania, sprzętu komputerowego, ich updatów, szkoleń zawodowych oraz koszty pokrycia ewentualnych błędów.

 

Prosty system opłat za usługi, Klient zawsze wie ile zapłaci za księgowość, ryczałtowe wynagrodzenie miesięczne, które ulega zmianie wyłącznie po negocjacjach z Klientem.

 

Odpłatność za nasze usługi określana jest indywidualnie i zależy od formy prowadzonej księgowości, liczby dokumentów do księgowania, skomplikowania rozliczeń oraz liczby pracowników.

 







treść została wydrukowana ze strony
http://www.finexpert.pl/strona,.html